top of page

2018 Will Be the Year of Employee Experience

“Poartă-te cu angajații tăi exact așa cum ai vrea ca ei să se poarte cu cei mai buni clienți ai tăi.” — Stephen R. Covey.

Dacă în mod tradițional angajatul era văzut ca o resursă, acum el trebuie văzut mai degrabă ca un client care trebuie să fie atras, implicat și fidelizat. Employee Experience (EX) nu este doar despre talent management, job design sau workplace design, ci mai degrabă o nouă paradigmă care să se regăsească în toate experiențele angajatului

Acum că, potrivit Gartner, mai mult de 90% dintre companii concurează în primul rând pe baza experienței clienților (CX), nu mai este suficient să se facă CX o prioritate corporativă. Următoarea frontieră competitivă este experiența angajaților (EX), iar semnele indică atât de mult că EX va deveni următoarea prioritate pentru organizațiile pe care le numesc 2018 Anul experienței angajaților.

https://www.forbes.com/sites/deniselyohn/2018/01/02/2018-will-be-the-year-of-employee-experience/#5966e63e1c8f

bottom of page